Thursday 17 November 2011

Uit my digbundel: Hy wil my nie los nie


HY WIL MY NIE LOS NIE

en so tussen my verwyte en selfbejammering deur kom ek op ‘n dag tot die gevolgtrekking dat God my nie wil los nie.  Daar kom dae dat ek sonder ophou doenig is met goeie woorde uit goeie boeke.  Dan verval ek weer sonder ophou vir dae aaneen.  Soms probeer ek dan weer die dinge los wat ek weet my lewe gaan kos.  Pogings wat vinnig kom en gaan en vergete
raak tussen die poging om voor te gee dat ek in beheer is, sê Mara.

Dan op ‘n dag voel ek soort van verplig om gelowiges op te soek.  Ek bekyk dié mensdom krities.

     op ' net soort van verplig om .  



Julle lyk vir my

regtig arm
selfs ietwat verwaarloos
en ek sit haweloos
op die agterbank in die hoek

ek het ‘n mooi rok aan

julle groet
praat sagte woorde
ek kan nie iets sê
daar’s ‘n ding in my keel

gaan kyk eerder
wat brand
want my oë traan van die rook

Aangedaan



No comments:

Post a Comment