Sunday 10 June 2012

Fokus op die goeie saadjies


Ek fokus maar op iets anders.  Julle retards verveel my nou erg hoor.  Ek meen, julle kan net omtrent 3 goed ordentlik doen, die res van die tyd weet julle self nie mooi waar julle is nie.  Ek dink dis hoekom julle koppe so plat is.  Die 3 goed word gedoen en gedink, dan word dit met 3 gemaal (x = ‘n sommetjie) dan is dit nou 9 in so klein koppie, die volgende keer wat jy weer die 3 goed dink, dan is dit nou 9 maal 3 = 27.  So word dit meer en meer, in so ‘n dom koppie kan ek verstaan dat ‘n persoon sal begin hallusineer. 
                                                                                                             
Ek boer nou.  My spinasie en tamaties is in die grond, en ek gaan nou my pampoenpitte plant. (gelukkig nie die pitte uit die retards se koppe nie, ha ha ha!)  Ek kry dalk ‘n moerse agro platkop rankplant soos Jan en die boontjierank.
Dis vrek koud vandag hier in Gauteng.   Pastoor sê nou die aand, Mara, jy mis al die aktiwiteite in die week hier by die Kerk.  Ek sê toe vir hom, jong, ek boer nou.  Ek het nie tyd vir vergaderings en ander goed nie.  So leer ons almal as dit kom by die saadjies wat hier en daar geval het, party op die regte plek, ander op ‘n slegte plek.  Tot sissie kom so ewe met ‘n uithaler-gesegde.  “Partykeer is daar een saadjie in ‘n pakkie wat nie kan dink nie”  Ja, dink ek.  En dan kry jy defnitief ook een saadjie in ‘n pakkie wat vir die hele fokkon pakkie moet dink!
Ek wonder of die retards die sommetjie nou self verder kan uitdink.  Nou volg 27 x 3 =