Sunday 27 May 2012

D-day - still fucking with me?


Iewers het iets erg geknak in my kop.  Dis al 'n geruime tyd - dit raak net erger.  Ek dink dis die dom donners wat ‘n agro in my wakker gemaak het wat ek nie kan beheer nie.  Daar is ‘n padvark wat hom nie gedra nie.  Sissie vra, moet ek stop en hom donner.  Ek sê, stop dan donner ek hom.  Maar die woede is nie eintlik gemik teen die padvark nie, dis die mense om my, waarmee ek moet saamleef.  Sissie o.a.  Iewers het daar net ‘n lig deurgebreek wat die mense om my erg benadeel.  Ek staan in die lig, hulle fok iewers voor my in die lug rond, op ‘n ander planeet.  Haai! Hoei! Kan julle my hoor?  Wat het met julle gebeur?  Sissie, is jy nou ‘n alien?  Waar kom julle aan al die idees wat my so moerig maak, dat ek aanhoudend vloek en skel ens.  Ek kan nou nie regtig die ens. vir julle (met die goeie IK’s) vertel nie.  Dink dit maar self uit.  (die waardelose retards, julle is in elk geval te onnosel om te copy).      
Ek trek los soos ‘n trekklavier -  die retards sal nou nie mooi weet wat dit beteken nie – who cares?  (Niemand worry in elk geval oor julle nie)  Waar ek in die verlede stilstuipe sou kry, hou ek net aan en aan en aan, julle dommies dommies dommies weet mos .....
Sissie is o.a., soos ek bo genoem het, een van die wat weet hoe om my te roer.  Ek waarsku hom nou al ‘n geruime tyd, dat hy sy breindood kop moet regkry, maar hy luister nie.  Hy tart en tart, ek het begin om my d-day aanval te loods.  Die payback-pakkies staan mooi in volgorde gepak.  Net 'n kwessie van tyd.  Julle met die goeie IK’s – maak reg om die oorlog te aanskou, julle retards, julle is die teikens!