Saturday 26 May 2012

Do not fuck with me




Vir die poepolle wat nog nie weet nie, ek steur my nie aan stories nie, veral as ‘n poepol dit nog gespreek het, nog minder.  (probeer bietjie iets beter volgende keer, julle soort verveel mense met 'n goeie IK) Julle opinies is gewoonlik van geen belang nie.  Ek byvoorbeeld, hou nie daarvan om met dom donners geassosieer te word nie.  Daarom luister ek nie altyd na die hele storie wat ‘n poepol vertel nie.  (Jy moes seker al gesien het ek stap weg terwyl jy nog praat; ek is verbaas dat jy dit nog nie agtergekom het nie.  Kom ons kyk hoe waardeloos kan ek jou laat voel).  Dit vat nooit baie om daai deel van 'n vrot brein te trigger nie, aangesien daardie minderwarige deel reeds meeste van die tyd aktief is.  Ek verstom my net altyd dat sekere soort waardelose mense dink hulle is baie gewild by ander mense.  Toemaar, ek voel darem bietjie jammer vir julle.  Dink net volgende keer mooi voor julle ander mense kritiseer.  Glo dit of nie, sulke stront "kindergarden" goed wat jy vertel om iemand anders in slegte lig te stel, stel jouself in 'n stront-lig.  Want nou sien almal jou skynheiligheid raak, en begin hulle van jou skinder, dommie dommie dommie!  Hoe dink jy weet ek van jou stront?  Of glo jy nou ook nog by alles dat ek 'n siener is? Grow up!