Wednesday 8 August 2012

Sax


Ek het die ou geken, hy het altyd by my gekla: my vrou wil my nie sax gee nie.  Dan luister ek maar, en al wat ek kan sê is: Ai, nee jong, ek weet nie.  Om ‘n ou se bek toe te kry wat so kla, is maklik.  Jy sê net: Ja, elke huis het maar sy kruis.  Nou gedink aan sax, onthou die dokter wat die kruis oor my gebring het met sy gebreekte bene storie, wel hy beweer dat enige val in my kondisie fataal kan wees.  Terwyl hy so praat, toe dink ek aan sax.  Ek wonder toe net, maar durf weens ordentlikheid op so ‘n sensitiewe stadium van die gesprek, eerder nie vra nie, wonder ek toe, mag ek dan nou nog sax hê.  Hy verduidelik met strawwe oefen, berge klim, races doen – hy stamp met sy hande so teen mekaar, kan die gestamp probleme veroorsaak.  Maar nou vra ek julle, om sax te hê is ook mos ‘n aanhoudende gestamp stamp stamp op die bros en fraktuur bene?? Can you explain that to me?  Ek mag geen geboorte beperking gebruik weens die kondisie, maar ‘n sax-stamp is blykbaar skadeloos want hy stel voor die man in die huis doen bietjie geboorte beperking.  Daar het jy dit nou.  Oor hy nou ook ‘n man is, en nie sy draad afgesny wil hê nie, is sax-stamp blykbaar toelaatbaar.  This world is confusing.  Can somebody help me.