Sunday 21 October 2012

Just too bad


Ek en J het vanoggend besluit dat dit beter is vir hom om ‘n lewe sonder my voort te sit.  Ons het saam besluit dat ek geoordeel word as ‘n slegte vrou.  Ek doen niks in die huis nie, en buite die huis beteken ek ook nie veel nle.  Oor die algemeen gestel, is ek ‘n nul op ‘n kontrak.  Ek sit heeldag en blog, en hier moet ek darem vir myself opstaan.  Dis my blog, en ek gee nie ‘n fok om wie dit lees nie, of wie ‘n opinie oor my blog het nie.  Inteendeel, het ek nog nooit in my lewe omgegee wie wat dink van my nie.  Die opinies van ander mense raak nie aan my nie, m.a.w. ander mense se oordeel, goed of sleg, ek voel ‘n fok.  Julle beteken niks vir my nie, nou waarom sou wat jy dink, my enigsins pla.  Dit bring ons terug by die punt van my slegte nuttelose bestaan.  Ek stem daarvoor dat ons nooit moes getrou het nie.   Sonder om skaam te voel, (daar is nie skaamte in my lewe nie) gee ek hom nou die kans om ‘n nuwe lewe te begin.  Met my reputasie, sal die mense wat my goed ken, net hulle koppe skud.  Ja, ek weet.  Mara was maar nog altyd links van die regering.  Van ek my oë oopgemaak het was ek sleg.  Dis dalk hoekom my pa my weggegooi het.  Ek verdien dit.  Dis vir my lekker om in ‘n vuil plek te bly.  Dit gee my vreeslike genot om tussen vuilgoed te trap met my kort, dik gat, moet ek klein treëtjies gee dat ek nie oor die sand wat van buite af ingetrap word, gly nie.  Dan slaap Johan nog, en ek skuifel-skuifel die gang af.  Was ‘n patetiese gemors is ek nie. Ek trap oor die klere wat die hele huis vol lê.  Ek bereik ‘n orgasme met hierdie een.  Hoe vuiler dit buite is, hoe meer raak ek liries, wonderbaar, wonderbaar!  En as die geld aan die einde van die maand inkom waarvoor ek hoer, dan sing almal hallelujah.  Dit maak nie saak hoeveel stres het dit gekos, as ek dit wat ek doen, so doen dat dit lyk asof ek nie ‘n effort ingesit het nie.  Want dis hoe ek werk.  Ek werk vinnig en effektief.  Dis hoe ek die geld inkry,  Ek pomp vinnig en effektief.   Heeldag word daar vergelyk hoeveel ek en hoeveel hy gedoen het.  Sleg, sleg.  So, daar is nou nog ‘n huwelik wat ek sy gat laat sien het.  Julle wil nie weet die hoeveelste een dié was nie.  Kan die Vader my nog aankyk?  Is daar nog genade vir my oor?  Of het ek al my genade al opgebruik.  Om nie eers te praat van al die planne wat ek maak vir die oudag nie.  Fok, waar kom ek aan al die gemors wat in my kop uitbroei?  Kan ek nie net soos miljoene ander mense net ophou probeer om dinge beter te maak nie?  Soos miljoene ander mense wat op hulle oudag fokkol het, nie eers kos nie.  Wel, ek neem aan J (dis johan vir die met die fokkol IK’s- dom fokkon dose) is verlig.  Ek is moeg geskel en gevloek en histeries geraak.  Nou wonder julle waaroor, wel die met die fokkol IK’s, julle sal duidelik nie verstaan nie.