Friday 13 January 2012

Wys my jou beursie

Cartoon Business Woman Fed up with Her Cell Phone


Ek praat maar met julle, want hier is niemand anders om mee te praat nie.  Julle het nou wel baie foute, maar een ding kan ek darem sê, julle vra nie dom vrae nie.  Dankie daarvoor.  Ek sal probeer om meer erkenning te gee.  Al klink dit soms of ek sinspeel op een van julle, dis darem nie altyd die geval nie.  Soms, ja.  Jy sal wel jou eienskappe herken as jy dit lees.  Kan dit wees dat een persoon so kan aangaan, dis nou ek daai.  Dis maar net alles wat in my kop aangaan.  Ek is net braaf genoeg om my hart oop te gooi en die gevolge te dra.  Darem niks ernstig, ek ken nie baie mense nie.  Ek stem saam met julle, met so 'n houding .....  Ja, wie worry in elk geval.  Niemand worry.  Dit laat my dink aan iets wat ek wil sê waarvan niemand nou weer gaan hou nie. 

Wat is dit met hierdie gemaakte-diepe-omgee vir mense wat jy ken?  Niemand is tog regtig só begaan oor iemand anders nie.  Dis defnitief te uitputtend vir my.  Julle gaan aan oor ‘n ding en dis sms’e: laat weet dadelik hoe dit gaan; het jy veilig gereis; hoe voel jy vandag; dis skynheiligheid.  Jy doen dit oor jy voel dis wat van jou verwag word.  Maar wat vir my so snaaks is, is dat julle mekaar wragtig glo! Dis eintlik lasting as iemand so aanhou pla.   Hoekom probeer julle nie vir 'n slag gift vouchers nie.  As jy 'n ou se ware kleure wil sien, vat aan sy beursie.  Maar natuurlik sal julle dames nie saamstem nie, julle hou van aandag.  Enige tipe aandag sal doen.  Al kom dit van die spirits-man.  Om te vergoed vir my kritiek,  

As jy sou wees

op ‘n ashoop
en jy stink en kwyl
en ruik soos blou-trein

sou ek sien
dat jy my begeer
my wil streel
en blou-dronk woorde
fluister teen my keel

sal ek nog steeds,
gewillig,
myself voor jou gooi 
Wie weet


No comments:

Post a Comment