Thursday 15 December 2011

En dan is daar die ander ou kindertjies ...


Daar is nie woorde

so hoog die berg
van onreg wat
 verskuil lê in haar

 die vlees bied nie toegang
vir dit wat wil wees
bonkig, swart-nag, die wese
wat oor haar tree
inskeur
opkou
‘n spikkeltjie stof

belustig, vraatsugtig

arme
spikkeltjie stof

as die gloeiende wellus
oor haar ontplof

Nee !



Haatlike vraat

as ek kon doen
wat jy aan
 Spikkeltjie doen …


O ! jy sal pleit vir Lucifer
want geen genade
sal jou hoor !
 Lucifer sal wees
soos die sanggod 
gekyk teen my

‘n verpeste embrio
dis wat jy is
sal jou oopskeur
stadig in stukke
voer vir demone
wat seks met jou hê
elke deel van jou liggaam
elke deel van jou siel
sal demone op toeval
met wellus
verstik in jou bloed

sekondes strek tot voltyd
vir hulle perverse genot
tot daar net
jou spikkeltjie
oorbly

wat dryf in jou eie vrot !

Kon erger gewees het




Dit kon erger gewees het

slu gestalte
dink jy is slim ….

word toe uitgevang
Ja ! mensdom
ek moet nou bieg :
Spikkeltjie is vir ewig
in ‘n wieg
ek is so jammer
wou net graag wees
‘n man in beheer
van ‘n spikkeltjie stof
ek sê : mensdom leer uit my fout
Spikkeltjie, vergeef my !
ja,  ek laat jou koud
maar jy’s my enigste behoud 
laat die wêreld sien jy het genade !

Spikkeltjie, laat Mara jou sê
gestalte soek steeds jou stof
Mara ken goed wat jou sal verlam
doen my ‘n eer
hy sal nooit leer
sy woorde vir eie gewin

ek smeek vir hom
dat Mara hom leer
hoe te besin !


Lewend net heelwat geskend !



 Spikkeltjie

sê :

ek’s nog steeds bevrees
swart-nag
jou gewig te swaar
my asem weg
sou jy dit nou doen
 kan steeds nie beveg
die mag van jou spel

was duister
toe kom skemer
toe kom lig

toe eers kon ek sien
na miljoene jare

eers toe na die duister

met die skemer
met die lig
wonder ek

 voëlverskrikker
 lammervanger

kom tog uit
hier’s die ding !
moet verskrik word
 gevang word !


Ek bly bevrees !

No comments:

Post a Comment