Friday 30 December 2011

Koebaai 2011

OORSIG VIR 2011

Waarvoor sal ek dankbaar wees wat oor my pad gekom het hierdie jaar?  Elke dag was goed vir my.  God was in beheer van alles.  Ek moet my verbly in Sy genade.  Niks is belangriker as die genade wat Hy aan my gegee het hierdie jaar nie.  Die geduld om die swakke ellendige ekke te verdra.  Dankie Vader.  Baie keer gebeur daar goed in mens se lewe en dan kom jy agter hoe geseënd jy eintlik is.  Partykeer kyk mens verby hierdie genade en gawes wat jy ontvang, totdat iets gebeur wat jou laat agterkom dat jy eintlik in die ‘pound seat’ is.  Vat nou maar die voorbeeld van die barmhartige Samaritaan.  Die Priester en die Leviet het hom gesien waar hy half dood l maar het anderkant verby gegaan.  Hulle het nie eintlik belanggestel in sy omstandighede nie, hulle het net besluit dat hierdie ou vermy moes word.  Op daardie oomblik was hulle so bly dat hulle nie die arme drommel was nie; was dit hoogmoed, was hulle klere witter as wit?  Kon hulle s: dankie Vader vir U genade, dat ons nie in die man se skoene staan.  Dink julle die twee het verstaan dat God onmoontlik twee mense dieselfde sou skape of een lewenspad sou gee?  Dis met daai gedagte dat ek julle weer met n vuil ompad terugbring aarde toe. 

My vorige skrywe aan die sondaars was blykbaar bietjie te veel vir julle skamele vermoëns.  Maar dit bring julle terug tot die stof tot dankbaarheid wat julle het vir die jaar wat verby is.  Julle moet wakker wees as julle dan nou so belangrik en slim is..  Eendag sal julle nie kan s; ...  maar ek het nie geweet nie ....., Julle het blerrie goed geweet.  As jy met groot onderskeidingsvermoë na my kyk soos wat jy nou doen, dan weet jy mos wat is reg en wat is verkeerd.  Volgens jou is dit nie reg dat ek so lelik praat nie.  In die lig van jou perfekte oordeel moet jy, net soos die Priester en die Leviet, dankbaar wees dat jy nie soos ek is nie.  Die liegstories wat jy vertel, of die skelm blikke na die ander ou, of jou vieslike houding teenoor ander mense oor hulle nie wil doen wat jy wil doen nie, al daar goed is maar net so sleg soos my slegte taalgebruik. 

So, het jy rede om dankbaar te wees?  Ja, jy het.  Jy is nie soos ek nie, Leviet
                   

No comments:

Post a Comment