Monday 26 December 2011

Vir die Sondaars

VRYHEID VAN SPRAAK


Ek weet julle sou graag wou hoor wat ek oor seks te sế het.  Wel, ek het so bietjie gegoogle, maar dis verbasend hoe bar hierdie dinge in Afrikaans klink, gemeet teen die Engels wat ek gesien het.  Die Engels klink regtig soos “poetry”, maar as ek dit vergelyk met my boere-aanval op die ware Jacob, en ek mooi gaan kyk waar die wortel nou eintlik begrawe is, en ek meet die dikte,  begewe my moed my om dit vir julle te wys.  Ek weet julle almal hou maar van vuil praat, en as dit moet, doen julle maar al die dinge dieselfde as die hoere,  maar as die goed nou onder bespreking kom, dan sit julle met julle skynheilige gevrete en kommentaar lewer.  Kry julle nie skaam om so vals te wees nie?
Maar ek weet, dat julle regtig sal wil weet ...

Ek is darem ook nie sommer net ‘n kuiken wat vandag gebroei is nie.  Dieselfde ou wat jy so verafgod en dink dis net vir jou op wie hy wil lế, ek het nuus vir jou.  Mans pomp enige ding wat beweeg.  Ja, jou sussie, jou vriendin, as die tyd en die plek reg is, dan is hy reg.  Jy kan niemand vertrou nie.  En veral as jy geen niks op hom het nie, as hy só ordentlik is, ek kan jy waarborg.  Gaan vra maar vir enige hoer.  Maar dis nou nie eintlik waaroor ek wou praat nie, dit vat my net terug na vrouens wat hoer-seine uitstuur, en dan maak of als die man se skuld is.  Ja jy jou slet.  Ek skop jou sommer op jou ballas.  Ek raak maklik die pad byster met my stories.  Ek wou vir julle bietjie seks opsit, aangesien die lewe so vol probleme is, sal dit julle dalk bietjie verbly.  Maar aangesien die wếreld so vol van skynheilige mense is, sal ek dit ongelukkig vir myself moet hou.  Of sal ek ‘n secret blog oopmaak vir die ouens wat jags is?  Sal ek dit noem: jagse Mara/ Mara raak jags/ the secret life of Mara/ the deep dark secrets of jagse Mara.  Sal ons vote?

Onthou, ek moet vir die sondaars ook dig.  Moenie selfsugtig wees nie.


No comments:

Post a Comment